Béyonit is klaar voor de toekomst
Bedrijf in beeldIn 2010 ontstond in het WTC te Leeuwarden de voorloper van wat nu Béyonit is. Bram Niemendal en Frank Zijlstra bouwden gezamenlijk Béyonit uit naar de verschillende labels wat het nu is geworden: Béyonit Strategy & Advertising, Béyonit Online Development, Béyonit Events en Béyonit AVG.
Met de groei van het aantal opdrachten groeide vanzelfsprekend ook het aantal medewerkers. En met de groei van de grootte van de opdrachten kwamen er nog meer mensen bij. En toen vervolgens er nog een aantal labels bijkwamen en de nieuwe koers uitgestippeld werd, moesten Bram en Frank er nóg meer bureaus bijzetten.
Een verbouwing van het huidige pand was het gevolg: een extra 180 vierkante meter werd omgetoverd tot kantoren en besprekingsruimten. Daarnaast werd recentelijk een tweede vestiging te Zwolle betrokken. Zo zijn we weer klaar voor de toekomst en kunnen we daarmee bezig waar we goed in zijn: merkenbouw voor klanten. Net als vroeger, maar ditmaal met de cross mediale marketing & communicatie -inslag.