Mother and child in warm hat watching handmade glass Christmas tree ornaments at traditional German Xmas street market. Family with kids shopping for Christmas presents on winter fair on snowy day. Foto: Family Veldman

Persbericht Winkelcentrum Nijlân

In het Winkelcentrum van Nijlân vinden op dit moment nog al wat veranderingen plaats. Het afgelopen jaar hebben ze er een leuke kledingzaak bij gekregen en een nieuwe eigenaar in de cafetaria.

Ondertussen wordt het winkelcentrum gerenoveerd. Er zijn nieuwe omlijstingen op gehangen, nieuwe vlaggen en er is geverfd. In het komend jaar zal de renovatie doorzetten.

Helaas gaat de drogisterij hun verlaten maar de panden zijn al weer opgevuld en er komt ook een pizzeria!

Ter ere van dit alles houd het winkelcentrum 29 november van 17.00 uur tot 21.00 uur een Winterfair. Het hele centrum wordt mooi in sfeer aangekleed, er zijn allerlei leuke kramen met hapjes, drankjes en andere snuisterijen. Ook kunnen kinderen worden geschminkt en hebben we een draaiend rad waarbij de Kerstman ieder uur de prijzen uitreikt.

Kom langs voor een fantastisch leuke avond!

Provincie investeert bijna 300.000 euro in 80 jaar vrijheid Algemeen 1 uur geleden
Stichting Maatschappelijk Gamen brengt gamende jongeren met 'Koning Van' dichterbij de maatschappij Evenement 3 uur geleden
Domotheek geopend in Heerenveen Algemeen 6 uur geleden
Contextuele coaching met de Verbindingsmakelaar Zakelijk nieuws 7 uur geleden
Treinen en bussen ook in Fryslân 3 minuten stil Algemeen 21 uur geleden
Onderzoek: Hier worden in Friesland de meeste fietsen gestolen Algemeen 21 uur geleden
Beeld ter illustratie
Burgemeester Buma sluit woning in Leeuwarden vanwege overtreding Opiumwet Algemeen 19 apr, 12:00
Ritske en zijn dochter Binnie in de showtuin van Poelman Bestratingen.
Poelman Bestratingen viert 25-jarig jubileum Algemeen 19 apr, 12:00